PUUR. voor ondersteunende diensten






PUUR. voor ondersteunende diensten

PUUR. is er ook voor de faciliterende zorgorganisatie

 

PUUR. is ontstaan vanuit de behoefte van zorgverleners aan een dossier dat hen echt ondersteunt in het dagelijkst werk. Maar daarmee ben je er natuurlijk nog niet. Het primaire proces van zorgverlening is onlosmakelijk verbonden met zaken als cliënt- en medewerkeradministratie, declaratie en facturatie, samenwerking in de keten, externe verantwoording, informatieveiligheid etcetera. Om een zorgorganisatie volledig te kunnen ondersteunen, hebben wij onze software PUUR. door de jaren heen verder ontwikkeld waardoor er nu een bewezen en volledig softwarepakket voor zorgorganisaties staat.

PUUR. is er dus allang niet meer alleen voor de zorgprofessional, maar ook voor al die andere ‘minder zichtbare’ mensen die ervoor zorgen dat het primaire proces op rolletjes loopt.

 

 

Administratie met PUUR.

In een gezonde zorgorganisatie gaan declaraties correct en op tijd naar gemeente, verzekeraar of zorgkantoor. Medewerkers krijgen tijdig het salaris waar ze recht op hebben omdat administratieve processen soepel lopen. PUUR. ondersteunt het allemaal. Lees hieronder meer.

 

PUUR. administratie voor medewerkers

 

Zorgprofessionals werken onregelmatig. Dat maakt de salarisverwerking complexer dan bij een gemiddeld bedrijf en dan is het van extra groot belang dat de loonstrook klopt. De registratie van gewerkte uren, tijden, dagen en kilometers moet dus correct verlopen. Rekening houdend met de cao, contract en onregelmatigheidstoeslagen. Dit kan PUUR.

De berekeningen van uren, kilometers en vergoedingen vormen de basis voor de export naar het salarissysteem. De gegevens en het arbeidscontract van een in het hr-systeem ingevoerde nieuwe medewerker komen automatisch in PUUR. Wijzigt er iets in het contract of gegevens van de medewerker? Ook dan komt die wijziging automatisch in PUUR. Er zijn binnenkort standaardkoppelingen met veelgebruikte hr- en salarissystemen in de zorg beschikbaar: Loket.nl, Afas en ADP. Die zorgen voor een soepele gegevensuitwisseling.   

Voordelen

  • Overzicht
    Met PUUR. zie je in één oogopslag welke werkzaamheden er vandaag uitgevoerd moeten worden. Vervolgens leidt PUUR. je soepel door het gehele administratieve proces heen.
  • Minder administratieve rompslomp
    Doordat PUUR. de gegevens van de loonstrook automatisch berekent, zorgt dit voor minder administratieve rompslomp. 
  • Voorkom fouten
    Dubbel invoeren betekent een grote foutkans. Met PUUR. heb je daar geen last van. PUUR maakt de juiste berekeningen. Die vormen een basis voor de loonstrook die het salarispakket genereert.
  • Fout in geregistreerde uren makkelijk herstellen
    Foutje gemaakt in de urenregistratie? Die corrigeer je gewoon. De software berekent automatisch de meeruren met terugwerkende kracht. Op de volgende salarisstrook krijgt de medewerker die extra uren uitgekeerd.

 

PUUR. administratie voor cliënten


De cliëntenadministratie kent twee onderwerpen: declareren en registreren van de zorg. Slimme technologie verwerkt geregistreerde uren naar de juiste declaratie
. Dat lijkt ingewikkeld, maar PUUR. doet dit goed. Zorgprofessionals registreren hun gewerkte uren. PUUR. weet bij welke cliënten wat voor zorg is uitgevoerd, dus rekent de juiste bekostiging uit. Als zorgmedewerker hoef je daar niet over na te denken. 

Voordelen

  • Gemak
    Als zorgverlener registreer je de gewerkte tijden. Je hoeft niet na te denken over bijbehorende zorgproducten. Dat doet de software.
  • Tijdwinst
    De slimme software voorkomt afgekeurde declaraties. Neem de Wlz-raadpleegfunctie. Die geeft zorgprofessional een signaal als een cliënt bij het in zorg melden voor bijvoorbeeld Zvw al een Wlz-indicatie heeft. Zo voorkom je onnodig correctiewerk achteraf.
  • Gezonde kaspositie
    Goedgekeurde declaraties worden snel uitbetaald. Dat is goed voor de kaspositie van je zorgorganisatie. Gebruik je slimme software voor je administratieve processen dan lever je nooit meer zorg die je niet betaald krijgt.

 

PUUR. planning voor huishoudelijke hulp


Zorgteams plannen zelf hun werkzaamheden. De planning van de huishoudelijke hulp gaat wel centraal. Dat kan ook met PUUR. voor huishoudelijke hulp.

Zorginstellingen die huishoudelijke hulp bieden, maken centraal de planning voorzien van de indicatie per cliënt. De huishoudelijke hulp heeft via een app inzicht in de planning en bijzonderheden per cliënt. Na het registreren van de uren, wordt de bekostiging automatisch administratief verwerkt.

Voordelen

  • Compleet overzicht in planning
    De planner ziet op een scherm de beschikbaarheid van de medewerkers waarna direct alle cliënten zijn in te plannen. Er is inzicht in de contracturen versus ingeplande uren
  • 1 programma voor de administratie
    Het is niet meer nodig om de administratie in twee programma’s bij te houden. Bovendien sparen zorgorganisaties kosten uit van een aparte planningstool.
  • Alles in een app
    Via de app (beschikbaar voor Android en iOS) ziet de huishoudelijk medewerker zijn planning, kan de beschikbaarheid doorgeven en verlof aanvragen. Daarnaast biedt de app handige informatie over de cliënt.

 

Ontdek PUUR. voor administratie tijdens het webinar 

 

Werk je nog niet met PUUR. voor de administratie, maar ben je wel nieuwsgierig naar het gemak?

Bekijk hier de webinar terug over PUUR. voor de administratie.

Interoperabiliteit met PUUR.

We hebben als doel om het werk van zorgprofessionals makkelijker en leuker maken. Dat lukt mede als actuele gegevens over de cliënt altijd binnen handbereik zijn. Daarom zetten we onder andere actief in op ketencommunicatie en werken we samen met diverse leveranciers in samenwerkingsverbanden om ketencommunicatie te realiseren. We participeren in diverse initiatieven die ketenzorg stimuleren. Lees verder.

 

Informatieveiligheid en PUUR.

Gegevens zijn veilig in PUUR. Inloggen gaat via 2 factor authenticatie. Dat is inloggen via een gebruikersnaam en wachtwoord, gevolgd door een cijfercode via een token (one time password, OTP) of authenticatie app van Google, Okta of Microsoft. Straks is het ook mogelijk om in te loggen via Digid. Informatie delen, doe je een link naar de informatie in PUUR. De ontvanger (specialisten binnen en buiten jouw zorgorganisatie) heeft ook toegang tot PUUR. nodig om de gegevens te bekijken. Familie en verwanten van de cliënt hebben toegang tot het zorgdossier via PUURvanjou. Die toegang gaat ook via 2 factor authenticatie. PUUR. zelf draait op Azure cloud van Microsoft in een zwaar beveiligd datacenter in Nederland. Het ECD wordt 24/7 gemonitord. Lees verder.

 

PUUR. als SaaS

Onze software PUUR. bieden we als dienst, oftewel SaaS (software as a service), aan aan zorgorganisaties in de ouderenzorg en gehandicaptenzorg. En dat heeft zo zijn voordelen!

De voordelen van SaaS op een rij:

  • Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding om met PUUR. te kunnen werken. Investeren in servers en hardware is niet meer nodig.
  • Er is geen initiële investering nodig. Je betaalt voor wat je gebruikt. Bij ons betekent dat dat je maandelijks een vast bedrag per cliënt in zorg betaald. Eenvoudig schaalbaar dus!
  • Toekomstige updates worden automatisch doorgevoerd. Je betaalt hier niets extra’s voor en je hoeft het niet zelf te installeren.
  • Het onderhouden van de software doen wij voor je.

Kortom, laptop aan en starten maar!

 

Wat staat er op de roadmap?

PUUR. is nooit af. We streven altijd naar slimmer en beter. Samen met onze klanten bedenken we hoe onze software van nog meer toegevoegde waarde kan zijn voor de zorg. Ben je benieuwd wat er zoal op onze roadmap staat?

Onze product manager Stephanie Ivens vertelt je er graag over. Mail haar gerust!


Inschrijven nieuwsbrief



puur@ecare.nl   |   053 - 4757 000   |   Algemene voorwaarden   |   Disclaimer   |   Cookies   |          

PUUR. is één van de superslimme producten van