PUUR. voor ondersteunende diensten






PUUR. voor ondersteunende diensten

Administratie met PUUR.

In een gezonde zorgorganisatie gaan declaraties correct en op tijd naar gemeente, verzekeraar of zorgkantoor. Medewerkers krijgen tijdig het salaris waar ze recht op hebben omdat administratieve processen soepel lopen. PUUR. ondersteunt het allemaal. Lees hier meer.

PUUR. voor ondersteunende diensten. Zo heet de oplossing van Ecare voor administratieve processen: voor medewerkers, cliënten en planning.

 

 

PUUR. administratie voor medewerkers

Zorgprofessionals werken onregelmatig. Belangrijk is dat de loonstrook klopt. Dat registratie van gewerkte uren, tijden, dagen en kilometers correct verloopt. Rekening houdend met de cao, contract en onregelmatigheidstoeslagen. Dit kan PUUR. De berekeningen van uren, kilometers en vergoedingen vormen de basis voor de export naar het salarissysteem. De gegevens en het arbeidscontract van een in het hr-systeem ingevoerde nieuwe medewerker komen automatisch in PUUR. Wijzigt er iets in het contract of gegevens van de medewerker? Ook dan komt die wijziging automatisch in PUUR. Er zijn binnenkort standaardkoppelingen met veelgebruikte hr- en salarissystemen in de zorg beschikbaar: Loket.nl, Afas en ADP. Die zorgen voor een soepele gegevensuitwisseling.   

Voordelen

  • Overzicht
    Met PUUR. zie je in één oogopslag welke werkzaamheden er vandaag uitgevoerd moeten worden. Vervolgens leidt PUUR. je soepel door het gehele administratieve proces heen.
  • Minder administratieve rompslomp
    Doordat PUUR de gegevens van de loonstrook automatisch berekent, zorgt dit voor minder administratieve rompslomp. 
  • Voorkom fouten
    Dubbel invoeren betekent een grote foutkans. Met PUUR. heb je daar geen last van. PUUR maakt de juiste berekeningen. Die vormen een basis voor de loonstrook die het salarispakket genereert.
  • Fout in geregistreerde uren makkelijk herstellen
    Foutje gemaakt in de urenregistratie? Die corrigeer je gewoon. De software berekent automatisch de meeruren met terugwerkende kracht. Op de volgende salarisstrook krijgt de medewerker die extra uren uitgekeerd.

 

PUUR. administratie voor cliënten


De cliëntenadministratie kent twee onderwerpen: declareren en registreren van de zorg. Slimme technologie verwerkt geregistreerde uren naar de juiste declaratie
. Dat lijkt ingewikkeld maar PUUR. doet dit goed. Zorgprofessionals registreren hun gewerkte uren. PUUR. weet bij welke cliënten wat voor zorg is uitgevoerd, dus rekent de juiste bekostiging uit. Als zorgmedewerker hoef je daar niet over na te denken. 

Voordelen

  • Gemak
    Als zorgverlener registreer je de gewerkte tijden. Je hoeft niet na te denken over bijbehorende zorgproducten. Dat doet de software.
  • Tijdwinst
    De slimme software voorkomt afgekeurde declaraties. Neem de Wlz-raadpleegfunctie. Die geeft zorgprofessional een signaal als een cliënt bij het in zorg melden voor bijvoorbeeld Zvw al een Wlz-indicatie heeft. Zo voorkom je onnodig correctiewerk achteraf.
  • Gezonde kaspositie
    Goedgekeurde declaraties worden snel uitbetaald. Dat is goed voor de kaspositie van je zorgorganisatie. Gebruik je slimme software voor je administratieve processen dan lever je nooit meer zorg die je niet betaald krijgt.

 

PUUR. planning voor huishoudelijke hulp


Zorgteams plannen zelf hun werkzaamheden. De planning van de huishoudelijke hulp gaat wel centraal. Dat kan ook met PUUR. voor huishoudelijke hulp.

Zorginstellingen die huishoudelijke hulp bieden, maken centraal de planning voorzien van de indicatie per cliënt. De huishoudelijke hulp heeft via een app inzicht in de planning en bijzonderheden per cliënt. Na het registreren van de uren, wordt de bekostiging automatisch administratief verwerkt.

 

Voordelen

  • Compleet overzicht in planning
    De planner ziet op een scherm de beschikbaarheid van de medewerkers waarna direct alle cliënten zijn in te plannen. Er is inzicht in de contracturen versus ingeplande uren
  • 1 programma voor de administratie
    Het is niet meer nodig om de administratie in twee programma’s bij te houden. Bovendien sparen zorgorganisaties kosten uit van een aparte planningstool.
  • Alles in een app
    Via de app (beschikbaar voor Android en iOS) ziet de huishoudelijk medewerker zijn planning, kan de beschikbaarheid doorgeven en verlof aanvragen. Daarnaast biedt de app handige informatie over de cliënt.

 

Ontdek PUUR. voor administratie tijdens het webinar op 06 augustus

Werk je nog niet met PUUR. voor de administratie, maar ben je wel nieuwsgierig naar het gemak?

Schrijf je in voor het webinar PUUR. voor de administratie op 06 augustus.

Je ontdekt hoe PUUR. je ondersteunt in jouw werkproces en je werk. Tevens leer je hoe de administratie soepel verloopt met PUUR.


Wil je PUUR. zelf ervaren?
Doe mee met een van onze online demo's



Online demo: plannen en roosteren in PUUR.


17-07-2020
meer informatie

Demo: Zo werkt de administratie in PUUR.

Online
06-08-2020
meer informatie

Inschrijven nieuwsbrief



puur@ecare.nl   |   053 - 4757 000   |   Algemene voorwaarden   |   Disclaimer   |        

PUUR. is één van de superslimme producten van