Zorg software voor administratie & ondersteunende diensten - PUUR.






PUUR. voor ondersteunende diensten



PUUR. is ontstaan vanuit de behoefte van zorgverleners aan een dossier dat hen echt ondersteunt in het dagelijkst werk. Maar daarmee ben je er natuurlijk nog niet. Het primaire proces van zorgverlening is onlosmakelijk verbonden met zaken als cliënt- en medewerkeradministratie, declaratie en facturatie, samenwerking in de keten, externe verantwoording, informatieveiligheid en ga zo maar door.

Om een zorgorganisatie volledig te kunnen ondersteunen, hebben wij onze software PUUR. door de jaren heen verder ontwikkeld waardoor er nu een bewezen en volledig softwarepakket voor zorgorganisaties staat.

PUUR. is er dus allang niet meer alleen voor de zorgprofessional, maar ook voor al die andere ‘minder zichtbare’ mensen die ervoor zorgen dat het primaire proces op rolletjes loopt.

In een gezonde zorgorganisatie gaan declaraties correct en op tijd naar gemeente, verzekeraar of zorgkantoor. Medewerkers krijgen tijdig het salaris waar ze recht op hebben omdat administratieve processen soepel lopen. PUUR. ondersteunt het allemaal. Lees hieronder meer.

Administratie voor medewerkers

 

Zorgprofessionals werken onregelmatig. Dat maakt de salarisverwerking complexer dan bij een gemiddeld bedrijf. De registratie van gewerkte uren, tijden, dagen en kilometers moet correct verlopen en tegelijkertijd rekening houden met de cao, contract en onregelmatigheidstoeslagen. Dit kan PUUR.

De berekeningen van uren, kilometers en vergoedingen vormen de basis voor de export naar het salarissysteem. De gegevens en het arbeidscontract van een in het hr-systeem ingevoerde nieuwe medewerker komen automatisch in PUUR. Wijzigt er iets in het contract of gegevens van de medewerker? Ook dan komt die wijziging automatisch in PUUR. Er zijn standaardkoppelingen met veelgebruikte hr- en salarissystemen in de zorg beschikbaar: Loket.nl, Afas en ADP. Die zorgen voor een soepele gegevensuitwisseling.   


De voordelen in 1 oogopslag!

Administratie voor cliënten

 

De cliëntenadministratie kent twee onderwerpen: declareren en registreren van de zorg. Slimme technologie verwerkt geregistreerde uren naar de juiste declaratie. Dat lijkt ingewikkeld, maar PUUR. doet dit goed. Zorgprofessionals registreren hun gewerkte uren. PUUR. weet bij welke cliënten wat voor zorg is uitgevoerd, dus rekent de juiste bekostiging uit. Als zorgmedewerker hoef je daar niet over na te denken. 

De voordelen in 1 oogopslag!
ECD voor de woonzorg en wijkzorg

Administratie voor huishoudelijke hulp

Zorgteams plannen zelf hun werkzaamheden. De planning van de huishoudelijke hulp gaat wel centraal. Dat kan ook met PUUR. voor huishoudelijke hulp.

Zorginstellingen die huishoudelijke hulp bieden, maken centraal de planning voorzien van de indicatie per cliënt. De huishoudelijke hulp heeft via een app inzicht in de planning en bijzonderheden per cliënt. Na het registreren van de uren, wordt de bekostiging automatisch administratief verwerkt.


De voordelen in 1 oogopslag!

Ontdek PUUR. voor administratie tijdens het webinar 

 

Werk je nog niet met PUUR. voor de administratie, maar ben je wel nieuwsgierig naar het gemak?

Bekijk hier de webinar terug over PUUR. voor de administratie.

PUUR. zelf ervaren? Vraag een demo aan!

Vul onderstaand formulier in, dan nemen wij spoedig contact met je op



Wil je PUUR. zelf ervaren?
Doe mee met een van onze online demo's



Kennissessie: Jaarovergang 2021-2022

Online
28-10-2021
meer informatie

Inschrijven nieuwsbrief



puur@ecare.nl   |   053 - 4757 000   |   Algemene voorwaarden   |   Disclaimer   |   Cookies   |          

PUUR. is één van de superslimme producten van